Uitvoeringen
De Waw kan volledig samengesteld worden naar wens middels onze Configurator. Om de keuze te vereenvoudigen hebben we drie pakketten samengesteld.
BeWaw
De Waw voor pendelaars.
Bijzonderheid; De volledige BeWaw weegt ongeveer 29kg
Aandrijving; 3x9 versnellingen van degelijke kwaliteit, bediend door geïndexeerde 'tijdritschakelaars' op de stuurpoken
Verlichting; 2x1Watt verlichting met AA batterijen, achterlicht Blackburn Mars 4.0,
Uitrusting; kilometerteller, achteruitkijkspiegels, Ventisit zetelkussen, Schwalbe Kojak snelle banden, standaard pedalen voor dubbel gebruik SPD/gewone schoen,
Uitzicht: kleur naar keuze
EWaw
Pendelaar met elektrische ondersteuning.
Bijzonderheid; Verstevigde achterzijde
Aandrijving; Cyclone motor met Li-Ion batterij. Motor wordt bediend met een 'gas'hendel, kan alleen werken als ook met de voeten getrapt wordt.
3x9 versnellingen van degelijke kwaliteit, bediend door geïndexeerde 'tijdritschakelaars' op de stuurpoken.
Verlichting; 2x1Watt verlichting met AA batterijen, achterlicht Blackburn Mars 4.0
Uitrusting; kilometerteller, achteruitkijkspiegels, Ventisit zetelkussen, Schwalbe Kojak snelle banden, standaard pedalen voor dubbel gebruik SPD/gewone schoen,
Uitzicht: kleur naar keuze.
Raw
De velomobiel met de beste prijs/gewicht verhouding op de markt, en toch prima geschikt voor dagelijks gebruik.
Bijzonderheid; Lichter koetswerk, ophanging met rotullen en holle buisjes. De volledige Raw weegt ongeveer 24kg
Aandrijving; 2x10 versnellingen Sram RED met TimeTrial schakelaars op de top van de stuurbuizen afgemonteerd, 2x1Watt verlichting met AA batterijen, achterlicht Blackburn Mars 4.0
Verlichting; 2x1Watt verlichting met AA batterijen, achterlicht Blackburn Mars 4.0,
Uitrusting; kilometerteller, achteruitkijkspiegels, Ventisit zetelkussen, Schwalbe Kojak snelle banden, geen pedalen
Uitzicht: kleur naar keuze.
Prijzen worden op eenvoudig verzoek doorgegeven.
.
In het overzichtje hieronder zijn er een aantal mijlpaaltjes opgesomd van de wijzigingen die de Waw gekregen heeft.
Versie I (Eerste bodymal, alle Waws werden gewoon Waw genoemd)
Waw001 volledig Carbon en Glasvezel, verbinding tussen de wielkasten waar de ketting doorgevoerd wordt, vaste trapboom, geen coating, stoel bestaat uit een steunplaat voro de rug en men zit op de bodem, dwarsbalk achter
Waw002 hybride weefsel Carbon-Aramide, geen verbinding tussen wielkasten, stoel
Waw003 geen dwarsbalk
Waw004 pannekoek aan instap, polyester gelcoat
Waw005 Ingewerkte lichten achter glasvezel (eenmalig)
Waw006 bevestiging stuurpoken aan zijkant
Waw007 parelmoer lakwerk
Waw008 coating met EP-gel
Waw009 zo licht mogelijk (26kg in het begin, later verschillende malen hersteld en verzwaard)
Waw010 nieuwe achterwielkastmal, zelf gespoten, Ymopox coating, neusmal met verbeterde randen
Waw016 electromotor BionX, export naar de USA
Waw044 Carbonnen stuurpoken
Waw050 Stuursysteem met Ackermannetjes
Waw054 Nieuw waterproof dakje
Versie II (Tweede bodymal. Als BeWaw aangekondigd, maar is uiteindelijk de naam geworden van de pendel Waw, naast EWaw en Raw)
Waw055 Carbonnen bovenkant, folie aan de zijkant, waterkering/dashboard, achterwielpatten geïntegreerd in de mal, verbeterde wielkasten
Waw065 Kofferdeksel uitgesneden en met magneten bevestigd
Waw068 Compleet uitgeruste Waw van 24,24kg
VersieIII (Derde bodymal, benamingen BeWaw, EWaw en Raw worden behouden)
Waw081 Trapboom wordt in de body gebout, voorwielkasten en achterwielpatten 1 geheel in de mal, neus heeft andere snit, voorwielkasten mooi afgerond
Waw083 PUR coating in de mal