Uitvoeringen

De Waw kan volledig samengesteld worden naar wens middels onze Configurator. Om de keuze te vereenvoudigen hebben we drie pakketten samengesteld.

BeWaw

De Waw voor pendelaars.

Bijzonderheid; De volledige BeWaw weegt ongeveer 29kg

Aandrijving; 3x9 versnellingen van degelijke kwaliteit, bediend door geïndexeerde 'tijdritschakelaars' op de stuurpoken

Verlichting; 2x1Watt verlichting met AA batterijen, achterlicht Blackburn Mars 4.0,

Uitrusting; kilometerteller, achteruitkijkspiegels, Ventisit zetelkussen, Schwalbe Kojak snelle banden, standaard pedalen voor dubbel gebruik SPD/gewone schoen,

Uitzicht: kleur naar keuze

EWaw

Pendelaar met elektrische ondersteuning.

Bijzonderheid; Verstevigde achterzijde

Aandrijving; Cyclone motor met Li-Ion batterij. Motor wordt bediend met een 'gas'hendel, kan alleen werken als ook met de voeten getrapt wordt.

3x9 versnellingen van degelijke kwaliteit, bediend door geïndexeerde 'tijdritschakelaars' op de stuurpoken.

Verlichting; 2x1Watt verlichting met AA batterijen, achterlicht Blackburn Mars 4.0

Uitrusting; kilometerteller, achteruitkijkspiegels, Ventisit zetelkussen, Schwalbe Kojak snelle banden, standaard pedalen voor dubbel gebruik SPD/gewone schoen,

Uitzicht: kleur naar keuze.

Artikel over de eWAW

Specificaties en Ecoscore-waarden.

Raw

De velomobiel met de beste prijs/gewicht verhouding op de markt, en toch prima geschikt voor dagelijks gebruik.

Bijzonderheid; Lichter koetswerk, ophanging met rotullen en holle buisjes. De volledige Raw weegt ongeveer 24kg

Aandrijving; 2x10 versnellingen Sram RED met TimeTrial schakelaars op de top van de stuurbuizen afgemonteerd, 2x1Watt verlichting met AA batterijen, achterlicht Blackburn Mars 4.0

Verlichting; 2x1Watt verlichting met AA batterijen, achterlicht Blackburn Mars 4.0,

Uitrusting; kilometerteller, achteruitkijkspiegels, Ventisit zetelkussen, Schwalbe Kojak snelle banden, geen pedalen

Uitzicht: kleur naar keuze.

Prijzen worden op eenvoudig verzoek doorgegeven.

.

In het overzichtje hieronder zijn er een aantal mijlpaaltjes opgesomd van de wijzigingen die de Waw gekregen heeft.

Versie I (Eerste bodymal, alle Waws werden gewoon Waw genoemd)

Waw001 volledig Carbon en Glasvezel, verbinding tussen de wielkasten waar de ketting doorgevoerd wordt, vaste trapboom, geen coating, stoel bestaat uit een steunplaat voro de rug en men zit op de bodem, dwarsbalk achter

Waw002 hybride weefsel Carbon-Aramide, geen verbinding tussen wielkasten, stoel

Waw003 geen dwarsbalk

Waw004 pannekoek aan instap, polyester gelcoat

Waw005 Ingewerkte lichten achter glasvezel (eenmalig)

Waw006 bevestiging stuurpoken aan zijkant

Waw007 parelmoer lakwerk

Waw008 coating met EP-gel

Waw009 zo licht mogelijk (26kg in het begin, later verschillende malen hersteld en verzwaard)

Waw010 nieuwe achterwielkastmal, zelf gespoten, Ymopox coating, neusmal met verbeterde randen

Waw016 electromotor BionX, export naar de USA

Waw044 Carbonnen stuurpoken

Waw050 Stuursysteem met Ackermannetjes

Waw054 Nieuw waterproof dakje

Versie II (Tweede bodymal. Als BeWaw aangekondigd, maar is uiteindelijk de naam geworden van de pendel Waw, naast EWaw en Raw)

Waw055 Carbonnen bovenkant, folie aan de zijkant, waterkering/dashboard, achterwielpatten geïntegreerd in de mal, verbeterde wielkasten

Waw065 Kofferdeksel uitgesneden en met magneten bevestigd

Waw068 Compleet uitgeruste Waw van 24,24kg

VersieIII (Derde bodymal, benamingen BeWaw, EWaw en Raw worden behouden)

Waw081 Trapboom wordt in de body gebout, voorwielkasten en achterwielpatten 1 geheel in de mal, neus heeft andere snit, voorwielkasten mooi afgerond

Waw083 PUR coating in de mal